Fen liseli olmak hayal değil… | Yeni Bizim Adana Gazetesi Web SitesiYeni Bizim Adana Gazetesi Web Sitesi

SON DAKİKA

Fen liseli olmak hayal değil…

Bu haber 27 Temmuz 2020 - 14:31 'de eklendi ve 949 views kez görüntülendi.

Istec Okulları kentte bir otelde kahvaltı etkinliği düzenleyerek okul hakkında bilgiler verdi.

Türkiye’nin ilk ve tek Mühendislik Fen ve Teknoloji Lisesi Istec (Özel Adana Çınarlı Fen ve Teknoloji Lisesi), tarihe adını yazdıran, bilime ve teknolojiye değer katarak geleceğini ve geleceğimizi tasarlayan bireylerin yetiştiği, eğitim ve öğretimde dünya toplumlarına rol model bir olmak adına tüm gücüyle çalışmalarına devam ediyor.

ÖĞRENCİLERİ YETİŞTİRMEK ADINA KOLLARI SIVADI

Fen Liseli olmanın bir hayal olmadığı sloganıyla yola çıkan Istec Okulları, bilim ve teknolojiye meraklı öğrencileri yetiştirmek adına kolları sıvadı. Istec Okulları, eğitimi dört dörtlük öğrencilerin önüne seren ve her fırsatta öğrenci için ellerinden gelen gayreti gösteren profesyonel kadrosuyla da tanışmak adına herkesi davet ediyor.

Istec Okulları Kentte bir otelde rehber öğretmenleri ve kurum çalışanlarını bir araya getirerek bir kahvaltı etkinliği düzenledi. Etkinlikte konuşma yapan Istec Okulları Müdürü Eyyüp Kayhan, okulu tanıtımını yaptı. Kayhan konuşmalarında şu ifadelere yer verdi:

64 BEYİNE HİZMET İÇİN HAZIRIZ

“Istec Okulları butik bir okul olan, nezih bir görüntüsü olan, hijyeni tam olarak uyumlu, özellikle Covid 19 için gerçekten özel bir okuldur. 64 öğrenci kontenjanıyla ve nezih derslikleriyle, laboratuar ortamıyla, seçkin öğretmen kadrosuyla, ‘Ben de Fen Liseli olmak istiyorum’ diyen, 64 beyine hizmet için hazırız.”

Daha sonra konuşmacı olarak Istec Okulları Bilimsel Danışman Müdürü Emrumiye Arlı söz alarak şunları kaydetti:

EN BÜYÜK HİZMETİN EĞİTİM OLDUĞUNA İNANIYORUZ

“Hedef 2023 Steam modelini rol model alabilen, vatana ve millete en büyük hizmetin eğitim olduğunu inanan bir kadroyuz. Yerli üretim diyoruz, yerli tankımızı üretmek istiyoruz, üretiyoruz, yerli uçağımızı üretiyoruz ama hala nav hav dediğimiz, hala nasıl yapılmış dediğimiz kaliteye, yetişmiş tasarımcı insanların küçük yaşlarda ortaokuldan başlayarak liseye doğru gençken beynin açık olduğu dönemlerde eğitimin görülmesi gerektiğine inanıyoruz.

YAŞAYARAK, HİSSEDEREK VE DOKUNARAK EĞİTİM

Bu eğitimler, yazılım, robotik kodlama, algoritma gibi gençlerin çok güzel başarılı işlere imza atabileceği programlar ve dersler, bizim eğitim kurumumuzda ağırlıklı yeri var. Lise 1, Lise 2 ve Lise 3’ün birinci döneminde gençlere tamamen deneysel eğitime önem veriyoruz. Uygulamalı ve yaşayarak, hissederek ve dokunarak eğitime önem veriyoruz.

KALICI EĞİTİM

Eğitimin bu şekilde kalıcı olacağına inanıyoruz. Eğitimi istiyoruz ki gençler, fizik, kimya ve biyolojiyi zaten derinden öğrenirse lise sonda vereceğimiz eğitimler, üniversite sınavına hazırlık eğitimi dolayısıyla daha kalıcı olacaktır. Biz de lise sonda yapacağımız yoğun kamplarla hıza yönelik eğitimlere geçeceğiz.

OKULUMUZA DAVET EDİYORUZ

Öncelikle okulumuza davet ediyoruz, gelin yerimizde görün. Okulumuzdaki imkanları tanıyın, üniversiteleri kıskandıran bir laboratuar ortamımız, nezih botanik bahçemiz, ferah göl manzaramızı görmeniz için hepinizi davet ediyorum. Sorularınızı da teker teker cevaplamak üzere, yanımıza bekliyoruz.”